Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 18 maj 2009

en del

en del bloggar för mycket andra för litet. Till dom hör jag, och det får jag kommentarer om emellanåt. Eller ja... Det är Anders som sagt det två gånger.

Jag söker fortfarande efter något bestämt att blogga om. Men vad ska man göra när man inte vill blogga om barnen (Fast jag måste ju säga att dom är gulliga. Kim börjar ju prata nu och vet ni vilket ord hon säger bäst? Coca-cola! Saknas bara Kebabpizza så är min livsuppfift avklarad!) och riskerar att betraktas som psykopat om jag skulle skriva mitt hjärtas innersta tankar (DÖÖÖÖ! NI SKA ALLA DÖÖÖÖ!). Jag har ju mitt totalt ointressanta liv, en slags american splendor... kanske vore nåt? Men han hade ju en jävla bra tecknare, jag har på min höjd en naivistisk oljemålare. Nä.

Så vad finns det då kvar? Äh, jag gör som jag brukar, ägnar 300 tecken åt att jag inte har något att skriva om. Så så är det! Idag har jag inget att skriva om! Dagens låt är
Ulf Dageby med Whipped Cream.

Dagens bildlänk: en del kan ju tro att Vaggeryd är en håla bortom räddning men jag ser direkt på denna bild att här både finns kultur och en klar och ren estetik.

1 kommentar:

Sarha sa...

HAHAHAHAHA! Jag har faktiskt tagit en bild på "järnvägsknuten", bara för din skull, men jag har inte orkat lägga in den i datorn än, men du gillar alltså det gamla vattentornet också? Jag kan ta en bild på det nya och "graffitin" på den, Vaggeryds enda graffiti! :P