Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 22 maj 2009

det

det är inte mänskligt att vara uppe så här dags. Varken om man tänkt gå till jobbet eller är på väg från jobbet. Men människan är ju nu en gång för alla ett oförnuftigt djur.

Jag hittade för övrigt en ny webcomic att följa igår. xkcd.com för er som orkar med.
Och detta är ett bevis på att vi bittra och arga människor behövs!

Okej, det är det kanske inte... Men ärligt talat, ser det ut som jag bryr mig?

1 kommentar:

Frun sa...

Min underbara morgontrött make! Jag är ledsen över att du måste gå upp så tidigt. Nästa gång jag lägger schema ska jag försöka få stängningar så du kan få sova lite mer. Förresten så sa jag väl att jag börjar 6 både måndag och tisdag så du måste du gå upp tidigt. Eller har jag glömt det? Puss puss