Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 14 maj 2009

en tanke

Jag kom just på en reklamfilm, för inget särskilt egentligen, men om nån har ett förslag så...

I alla fall, det är alltså en sån där splitscreen, och så ser vi två bilder då. en man som ser väldigt sammanbiten ut med halvslutna ögon och en man som sitter med halvöppen mun och helt slutna ögon. Båda småstönar lite och så kommer då texten. "Kan du avgöra vem av dessa män som får en avsugning och vem som skiter?"

Jag kan itne förklara det riktigt... men jag tycker det vore rätt kul.

Som en uppföljare till blow job. Shitting.

Dagens låt skulle varit en annan, men den är för bra för idag. Angela med Boppers får det bli.

Inga kommentarer: