Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

söndag 10 maj 2009

trasaåterträff

ett ord. Och det är vad jag just kom hem ifrån. Det började för 11 timmar sen med lekar och annat roligt, fortsatte med sittning vid... ja, det skulle varit 19.30 men det blev väl 20.45 till sist. Sen... ja vi bröt väl taffeln vid 01.20 kanske... och sen vart det ju lite gitarrer och sång och... Ja, ni får väl höra. Trasas acapellashow nr 100. När den väl kommer ut.

Men nu är i alla fall trasa-skivan officiellt släppt. 8 tunga låtar. Kärlek heter den, kort och gott.

När jag hämtat mig lite ska jag väl försöka ge en objektiv bild av vad vi gjorde. Men dagens låt, som alltid har en koppling hit är Good Riddance(Time of your life) en låt man inte kan höra alltför ofta. Med green day såklart.

Inga kommentarer: