Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 14 maj 2008

Det där med att inte vara student och ändå...

Jag är rätt seg, men på förekommen anledning bör jag skriva. Frågan är alltså, ska man inte faktiskt vara student för att vara engagerad i studentaktiviteter. Jo, det ska man.det står till och med i ATLAS2:s stadgar. Men jag gör det ändå. Varför? För att jag kan, och för att jag inte gillar hundar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är alltså en ligist som bryter stadgarna? Inte sant? Oooh, den sved, baby! Och hur mycket du än inte gillar hundar - de gillar dig ;D Min hund har det vi på skaraborgska kallar för ränneskita. Och han kan inte gå på toaletten.