Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

tisdag 13 maj 2008

Ett år till i ATLAS2

Ja, så blev det. Och som köransvarig. Jojo... Och hustrun blev koreograf. Herregud, vad har vi gett oss in på?

Jomense karin, nu har jag tagit bort kravet på att man måste vara registrerad för att kommentera så nu är det fritt fram att spamma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

be afraid, be very afraid.......hihi :) fan va skoj det ska bli att spexa ihop ett år till!

riksomengris sa...

Fast nu när det inte är exklusivt längre kan man ju fan inte lämna kommentarer, juh...

Anonym sa...

Jag fattar inte... För att vara engagerad i saker som angår högskolan, skall man inte då vara antingen student eller anställd? /Maria, being spydig