Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

lördag 24 maj 2008

det rinner

Jag hörde bättre i ca ett dygn... sen vart det ungefär lika illa. Med den skillnaden att nu rinner det ur örat! Höger öra varar och det är lite småäckligt och lite störande. Men, det har i alla fall den fördelen att det minskar trycket.

Så mycket för det sticket, men jag fick en penicillinkur och det MÅ ta väck skiten.

I morgon ska ett decimerat trasa uppträda inför IC. Jag vill att det ska gå bra så fler bokar oss. Vi är ju trots allt bara mer och mer sexiga ju färre vi blir. Anledningen att vi bara är tre förresten, är sjukdom och plugg. Jag insåg förresten idag att vi i Trasa har en av sveriges få äkta kvinnliga data-nördar. Som dessutom sjunger sopran! Det är inte illa, släng er i väggen Viba Femba!

I morgon ska jag iväg på en aktivitet med barnen som jag inte har den minste koll på vad det är. Jag vet bara var och hur länge. Ja gud... Det var egentligen anna som skulle, det är nåt om att va student med barn. Jag är ingen student, jag är taxichaufför! Jag vet vad barn är! Men jag åker, för anna behöver plugga. På söndag ska jag göra en liknande grej, men då är det en markus-aktivitet! Vi ska åka tåg på farfars vis mellan Herrljunga och Borås. Joråsåatte... Ånglok... Stora ånglok...60-talsvagnar...
Hmm, Anders, du fattar ingenting alltså... Okej, vi säger så här.

Staffan Hellstrand och Nomads, live på kåren...

60 g hårddisk, matt skärm, 800-processorer...

Liverpool vinner Champions League... på Lillegårdens idrottsplats...

SÅ jävla bra är det!

1 kommentar:

riksomengris sa...

60 grams hårddisk? Måste vara ett jävla lok...