Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 21 maj 2008

Men öronjävlar då...

Lagom tills man får en kallelse så börjar öronen bulta och trycket öka å det grövsta. Två dagar! Två dagar till så hade inget hänt. Och nu har jag väl fått öroninflammation. Eller nåt. Förändringar är ofrånkomliga men att gå från att inget höra och sluta på att definitivt inget höra samt att ha ont är ingen bra utveckling.

Nä, nog gnällt för idag. Här ska knapras Vicodin!

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Öroninflammation är det Bästa! Eller, jag har aldrig haft det, så jag är lite avundsjuk. Jag menar, man vill ju ha varit med i svängen.

Anonym sa...

Öroninflammation är manligt.