Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

torsdag 8 maj 2008

I begynnelsen var ordet

I begynnelsen var ordet, och ordet var hos gud, och ordet var gud. Genesis första rader.
I begynnelsen var nätet som enbart betod av ord och en blogg består också bara av ord så följdaktligen är vi tillbaka i början igen.

Jag lovade en gång heligt och dyrt att aldrig börja blogga.
Jag har inget vettigt att säga, jag vet inget speciellt om något och jag lever inget spännande liv. Jag har dessutom sex med en och samma kvinna varje gång, och även om det inte är helt ointressant så vill jag inte tala om det.

Så vad vill jag då med det här? Tja... Skriva lite så att världen kan se och inte bara folk som har Lunarstorm. Egentligen bara det. Plus att jag faktiskt äntligen börjat få tillbaka min tankeförmåga. Så något ska det ändå bli med detta. Joråsåatte...

Alltså är ni välkomna till Evil Runars Motståndsblogg. Jag tycker fortfarande att bloggar är töntiga, därav namnet motståndsblogg. Evil Runar då? varför det konstiga namnet? Och ingen bild heller. Namnet får ni allt fundera på ett tag till. Och bristen på kort beror på att ni gärna får tro att jag är snyggare än vad jag är ett tag till.

Inga kommentarer: