Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

måndag 15 juni 2009

bara en sån sak

Oftast när man i serier eller böcker eller filmer ska visa upp en far som gör något med sina barn så fiskar dom, eller spelar baseboll, eller gungar. I extrema fall bygger dom modeller också men så nördiga ska vi inte vara. Jag har idag gungat med mina barn, så oavsett vad som händer så kommer dom numera att ha en positiv bild av sin barndom.

Dagens låt är sålunda Ikaros med Björn Afzelius.

5 kommentarer:

Sarha sa...

Du borde har fotat också, så du hade bildbevis sen när de kommer och klagar...

Evil Runar sa...

suck... du har rätt. Det är bara att börja spara till deras psykologräkningar...

Sarha sa...

Och det fina med psykologer är ju att där får de lära sig att allt är moderns fel, så du kommer att slippa undan all skuld!

Frun sa...

Ajdå! Då är det bäst att jag går ut och gungar med mina barn så jag slipper all skuld....

Evil Runar sa...

Håller jag inte med om! Min kom fram till att det var farsan.