Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

fredag 5 juni 2009

Naken!

Det är inte så att jag klandrar folk för att dom inte har nåt vettigt att prata om men jag funderar seriöst på att slänga upp nån slags skylt... eller börjar producera stickers som man kan sätta på handskfacket eller nåt. "Ja, jag vet. Det ÄR kallt idag". Ja jag har tröttnat på mina passagerare som bara klagar på vädret. Jag är inte överförtjust i att det regnar idag när jag ska gränsla gula faran och bränna iväg till jobbet men jag brukar vråla "det kommer en vår" för att hålla humöret uppe. Det är emellertid lite ofint att göra så mot folk som betalar för att åka. Så ett klistermärke borde räcka. eller vad tycker ni? dagens i-landsproblem no. 1493?

Jag kan dock meddela att jag gjort min insats som folkbildare. Både Karin och Madde vet numera vad "The shocker" är för något. Inte för att jag planerar att testa, den verkar direkt obehaglig. Men nu vet dom. De stackars oskyldiga barnen. Dagens låt är killing me softly med Fugees (Refugee Camp)

3 kommentarer:

Martin sa...

Jag visste att jag kunde lita på dig... :)

Ballarna sa...

Den har alltså ett namn också?!!!

Evil Runar sa...

Det är mitt uppdrag här på jorden...
Jepp. Det har den. även kallad twoin the pink and one in the stink.