Om mig

Jag tycker det här med bloggar är så jävla fånigt. Som om världen inte existerar om inte jag skriver om den. Så här sitter jag i mitt elfenbenstorn och kliar mina svarta tangenter och väljer mellan självbedrägeri och hyckleri...

onsdag 3 juni 2009

Väck med dököttet

Har ni haft det så att en sak ni åtagit er att göra bara drar sig längre och längre och aldrig blir klar? Klart ni har... Vet nu hur gott det känns att äntligen göra det? Bra, för då vet ni hur jag mår idag. Annonser är bokade, likaså en träff. en träff? Är jag inte gift? Jodå, men man kan väl träffa folk för det? Alltså, det är inget märkvärdigt, jag står för att jag ska träffa nån. Men vad saken gäller tar jag i en blogg längre fram. Går det inte bra så vill jag inte skylta med det i förväg.

Annars är det gott! I skövde lyser solen, i Karlsborg där Anna är regnar det... Och nu ska jag ringa en tidning. Dagens låt är Logiskt - Petter feat. säkert!

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Jag känner igen den fina rubriken från ett verk från fordom. Även om det inte är därifrån så känner jag igen det. Dökött är ett vackert ord.

Å kött är gott.

Evil Runar sa...

Tja, den är vald delvis med tanka på det verket från fordom. Din låt, om jag inte minns fel (Nej du minns inte fel)